Archive for April, 2012:

ՀԱՅՈՑ ՄԵԾ ԵՂԵՌՆ

0

1911թ.Սալոնիկ քաղաքում կայացած գաղտնի ժողովում թուրքերը վճռում են կայսրության տարածքում բնակվող մահմեդականներին պետք է թուրքացնեն, իսկ քրիստոնյաններին՝  բնաջնջել: Ծրագրի հեղինակներն էին Թալեաթ փաշան, Էնվեր փաշան, Ջեմալ փաշան, Բեհաեդդին, Շաքիր բեյը և ուրիշներ:

Հայերը և Հայաստանը արգելք էին հանդիսանում երիտթուրքերի ծրագրի ճանապարհին: Նրանց  նպատակն էր ստեղծել «Մեծ թուրան»: Առաջին աշխարհամարտի տարիներին էլ սկսվում է հայերի ջարդը, որը որակավորվում է որպես  XX դարի առաջին ցեղասպանություն:

Մեծ եղեռնի 97-րդ տարելիցի կապակցությամբ Հանրապետական կուսակցության նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց երթ դեպի եղեռնի հուշահամալիր, որը գտնվում է «Սորան» զբոսայգում»: Ներկա էին Բերդ քաղաքիքաղաքապետը, քաղաքի բնակչության մեծ մասը, ինչպես նաև զինծառայողներ:

Լիլիթ Ներսիսյան և Նոնա Ղազարյան

 

 


Continue Reading

Դասընթացներ Կողբի 2րդ դպրոցում

2

<<Իմ մասին>> ծրագրի շրջանակներում մոնտաժի եռօրյա դասընթացներ տեղի ունեցան Կողբի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցում: Դասընթացին մասնակցում էին աշակերտներ Կողբի երկու դպրոցներից, Նոյեմբերյանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցից և Բերդավանի միջնակարգ դպրոցից: Դասընթացը անց էր կացնում <<Ինտերնյուս>>- ի աշխատակից Գեղամ Վարդանյանը: Դասերին աշակերտները սովորեցին ինչպես նկարել տեսանյութ, ինչպես հարցազրույց վերցնել և ինչպես այդ նկարած տեսանյութերը մոնտաժել:
Առաջին օրը  փոքրիկ  բեմադրություն ցուցադրեցին՝ <<Կարմիր գլխարկը>>: Աշակերտները բաժանվեցին երկու խմբի: Մի խումբը բեմադրեց <<Կարմիր գլխարկը>> <<կույր>>  հանդիսատեսի համար, մյուս խումբը՝ <<խուլ և համր>> հանդիսատեսի համար:

 

Երկրորդ օրը յուրաքանչյուր դպրոցի աշակերտները պատրաստել էին փոքրիկ ֆիլմեր իրենց բնակավայրերի մասին և այդ նկարած նյութերի վրա նրանք սովորեցին մոնտաժել videopad  ծրագրի միջոցով:
Երրորդ օրը նրանք ինքնուրույն պատրաստեցին տեսանյութեր և ամփոփեցին ստացած գիտելիքները:

 

Բեմադրություն <<կույր>> հանդիսատեսի համար

 

Բեմադրություն <<խուլ և համր>> հանդիսատեսի համար

 

 

Posted in: ՄեդիաԼաբ

Continue Reading

Ապրիլի 24

0

97 տարի առաջ ապրիլի 24-ին Օսմանյան կայսրության նենգ քաղաքականության հետևանքով սպանվեց 1.5 մլն հայ: Մյուս մասն էլ բռնի մահմեդականացվեց: Թեպետ այդ ոճրագործությունից անցել է 97 տարի, բայց ցավը չի նվազել ու ոչինչ չի մոռացվել: Արդեն 97 տարի շարունակ ամեն ապրիլի 24-ին ողջ հայությունը սգում է 1.5 մլն հայերի հիշատակը: Ապրիլի 24-ին միլիոնավոր հայերի շարքում դիլիջանցիները ևս վառ են պահում անմեղ զոհերի հիշատակը: Ապրիլի 24-ին Դիլիջանում անցկացվեց մի շարք միջոցառումներ , որոնց բոլորին էլ ներկա է գտնվել թիվ 4 դպրոցի ԱԽ-ի անդամները:


Continue Reading

Շաբաթօրյակը մեր դպրոցում

0

Ապրիլի 21-ին Դիլիջանում համաքաղաքային շաբաթօրյակ էր հայտարարված: Մեր դպրոցը ունեցավ իր ակտիվ մասնակցությունը այդ շաբաթօրյակին:Մաքրվեց դպրոցին հարակից տարածքը: Աշակերտները ուսուցիչների ղեկավարությամբ բարեխղճորեն կատարեցին իրենց հանձնարարված աշխատանքը:ԱԽ-ի անդամները իրենց առանձնահատուկ մասնակցությունը ունեցան շաբաթօրյակին: Տարածքը մաքրելուց հետո շրջակայքում փակցվեցին նախօրոք պատրաստված մաքրություն քարոզող նշաններ և գրություններ: Պատրաստված կրաջրով ներկվեցին շրջակայքի ծառերի բները: ԱԽ-ի անդամների հագուստին փակցված էին կանաչ խորհրդանշաններ:


Continue Reading

ՈՉԻՆՉ ՉԻ ՄՈՌԱՑՎՈՒՄ

0

ՀԱՅՈՑ ՄԵԾ  ԵՂԵՌՆԸ  ՈՎ  ՄՏՔԻՑ ՀԱՆԻ, ՆԱ  Է ԹՇՆԱՄԻՆ  ԻՄ  ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ:

Հ. ՇԻՐԱԶ

Բերդի թիվ 4  դպրոցի աշակերտական խորհրդի անդամները ապրիլի 23-ին դպրոցի մուտքի մոտ կազմակերպել էին  մոմավառություն:Մոմավառությանը մասնակցեցին դպրոցի բոլոր աշակերտները և ուսուցիչները:Դասարաններում աշակերտները փակցրել  էին պաստառներ`նվիրված եղեռնի զոհերի հիշատակին:Նույն օրը դասերից հետո կազմակերպեցին կինոդիտում`<<Армянский  геноцид>>:Նախքան  ֆիլմի  դիտումը   դպրոցի   պատմության   ուսուցչուհին   ներկայացրեց Հայոց մեծ եղեռնի մասին պատմական   ակնարկ:Բոլորը  մեծ  ուշադրությամբ  դիտեցին   ֆիլմը,  որից  հետո  կատարվեց  քննարկում:

Հաջորդ  օրը`  ապրիլի  24-ին,  ինչպես համայն  հայությունը,  այնպես  էլ  Բերդի  թիվ  4  դպրոցի աշակերտները` աշխորհրդի  նախաձեռնությամբ, այց կատարեցին  եղեռնի զոհերի  հուշահամալիր` իրենց  հարգանքի  տուրքը   տալու 1,5 միլիոն զոհված  հայերի  հիշատակին:

<<Մենք  հայ  ենք     և  պարտավոր  ենք  հարգել  ու  պահպանել    մեր   սրբությունները>>,_ այս  է  մեր   աշխարհի   կարգախոսներից  մեկը:


Continue Reading

Հագեցած օր դպրոցում

1

Ապրիլի 6-ին դպրոցում ինքնակառավարման օր էր։Աշխորհրդի առաջարկությամբ ընտրվեցին դպրոցի
վարչակազմը։ Ավելի քան 40 աշակերտներ I-XII դասարաններում պարապեցին տարբեր դասաժամեր։Հաջողված դասաժամեր էին՝Արտյոմի,Հայկի,Լուսինեի,Սյուզաննայի,Լիանայի,Նարեկի դասաժամերը։

Այդ օրը դպրոցի ճաշարանում ինքնասպասարկման օր էր հայտարարված։Տարրական դասարանների աշակերտների հետ միասին նշվեց Սուրբ Զատիկը։

Օրվա վերջում դպրոցի տղաների անմիջական նախաձեռնությամբ և մասնակցությամբ ուրախ ցերեկույթ,որը նվիրված էր մայրության և գ
եղեցկության տոնին։

 


Continue Reading

ԳՈՒՆԱՅԻՆ ՄԵՂԵԴԻ

0

Բերդի ավագ դպրոցում ցուցահանդեսի բացում էր:

Խոսուն վերնագիր էր` << Գունային մեղեդի>>:

Ներկայացված էին VI դասարանի 3 աշակերտների նկարները, որոնց մեջ թաքնված մեղեդին ասես ունկնդրում էին հրավիրված ծնողները, ուսուցիչները, աշակերտները: Բոլորը հաճելիորեն ժպտում էին. ահա թե որն է արվեստի կախարդական ուժը:

Փոքրիկ նկարիչները` Սոնա Ղազարյանը, Լիլի Թումանյանը, Մերի Ավագյանը, Բերդի արվեստի դպրոցի սաներից են, որոնց առջև հեքիաթային գույների դռներն է բացել ուսուցչուհի Անուշ Մելիքյանը: Նկարները մեկնաբանելիս նա նշեց, որ իր սաներին սպասում է խոստումնալից ապագան:


 

 

VI դասարանի աշակերտուհի       Աննա Գարանյան


Continue Reading

Երևանը գրքի հանաշխարհային մայրաքաղաք

0

2012թ.-ի ապրիլի 22-ին, Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հնագույն ձեռագրերի թանգարան-ինստիտուտի` Մատենադարանի առջև Երևանը հռչակվեց գրքի 12-րդ համաշխարհային մայրաքաղաք:

Երևանը որպես գրքի համաշխարհային մայրաքաղաք, տոնվեց բոլոր դպրոցներում: Հ. 186 դպրոցի աշակերտները ևս ունեցան իրենց մասնակցությունը այդ միջոցառմանը: Գրքի նկատմամբ սեր արթնացնելու նպատակով դպրոցի բակում կազմակերպվեց 1-4-րդ դասարանների աշակերտների մասնակցությամբ կավճանկարչություն: Աշակերտները նկարել էին. ,,Ես սիրում եմիմ դպրոցը,, ,,Առաջին տպագիր գիրքը,, թեմատիկ նկարներ: Ասացին ասույթներ գրքի մասին, դիտեցին և ծանոթացան ցուցադրված գրքերին: Այս ամենը ուղեկցվում էր աշխույժ երաժշտությամբ: Խոստացան, որ շատ կկարդան ու լավ կպահեն գրքերը:


Continue Reading

Բլոգինգ, Ֆեյսբուք, սոցիալական ցանցեր

0

Այսօր <<Հույսի կամուրջ>> ՀԿ-ում դպրոցների մեդիա ակումբների երեխաների հետ անցկացվեց բլոգինգ, ֆեյսբուք և այլ սոց. ցանցեր դասը:        Սկզբում մտածում էի, որ ես արդեն գիտեմ բլոգ բացել, այնտեղ նյութ տեղադրել և այլ բաներ, ապա էլ ինչ իմաստ ունի գնալ այդ դասին, բայց այնուամենայնիվ գնացի: Դասը սկսվեց: Չմտածեք դա մեր պատկերացրած <<դաժան>> դասն է, որտեղ երեխան իրավունք ունի խոսել միայն թույլտվությամբ: Ավելին ասեմ դասը անցկացնում էին Մուշեղ Հովսեփյանը և Լիա Սայադյանը, որոնք համարյա մեր տարիքի են: Ուզում եմ ասել, որ շատ շնորհակալ եմ Մուշեղից և Լիայից հիանալի դաս անցկացնելու համար:
Հ.Գ. Սիրելի ընթերցողներ, եթե հիմա տեսնում եք, որ իմ բլոգում ամեն ինչ հայատառ է դա այսօրվա դասի շնորհիվ է:

Posted in: ՄեդիաԼաբ

Continue Reading

Պաշտպանի´ր ինձ

0

Երեխաները շատ փխրուն ու նուրբ էակներ են: Նրանք ամեն օր կարիք ունեն պաշտպանված և իրազեկված լինելու: Նրանց պետք է պաշտպանեն, կրթեն, տեղեկացնեն ծնողները,հարազատները,ուսուցիչները և որևէ մեկը չպետքէ ոտնահարի նրանց իրավունքները: Ծնողները և ուսիցիչները չպետքէ երեխային զրկեն կարծիք արտահայտելու իրավունքից: Ինձ թվում է, որ կարծրատիպերի մեծ մասը ձևաորվում է խոսքի և ազատ մտքի արտահայտման սահմանափակումից: Հաճախ եմ լսում<<Մի ´ խառնվիր մեծերի խոսակցությանը>> արտահայտությունը: Իսկ եթե այդ խոսակցությանն իրենց մասնակցութհունը չպետք է լինի , այդ դեպքում ինչու խոսել նրանց ներկայությամբ կամ էլ այնպես, որ երեխան իրեն ավելորդ զգա.չէ որ դա կարելի է անել ավելի նրբանկատորեն: Կարծում եմ ,որ երեխաներին հարկավոր չէ մեկուսացնել:

Սա միայն խոսքի ազատության և կարծիք արտահայտելու իրավունքի մասին, սակայն կան նաև այլ իրավունքներ: Մեր առօրյաում ավելի քիչ ենք հանդիպում, օրինակ, կրթության իրավունքի  խախտման դեպքերի, թեև դրանք կան: Երբեմն հենց ծնողն է արգելում երեխային գնալ դպրոց և կրթություն ստանալու և սովորելու փոխարեն նրան ստիպում է աշխատել: Ասածս հիմնավորելու համար բերեմ ծաղկավաճառ և մուրացիկ երեխաների օրինակը: Նրանք դպրոցում սովորելու բուհերում մանագիտություն ստանալու փոխարեն միգուցե ´պարտադրված, միգուցե´ սոցիալական վիճակից դրդված` աշխատում են:                                                                                                                                              Այս թեմայի շուրջ կարելի է անվերջ խոսել, սակայն եկեք սահմանփակվենք այսքանով:


Continue Reading

Internet Literacy Handbook paneuyouth eSafety Kit become President

 

Զրուցում ենք

Հետևիր մեզ