Յուրաքանչյուրս ունենք մի մասնիկ այս մեծ կորստից…

0

Այսօր՝ դեկտեմբերի յոթին, ողջ հայությունը իր հարգանքի տուրքն է մատուցում 1988թ. երկրաշարժի զոհերի հիշատակին: Յուրաքանչուրս մեր մեջ ունենք մի մասնիկ այս մեծ կորստից (25 000 կյանք), որից անցել է շուրջ 25 տարի, բայց կորստի ցավը չի մարել:

Բերդի ավագ դպրոցի Աշխորհուրդը այսօր կազմակերպել էր մոմավառություն. աշակերտները մոմեր վառեցին՝ մրմնջալով խաղաղության աղոթք բոլորի համար: Մենք նախապատրաստել էինք նաև պատի թերթ, որով փորձել էինք ծանուցել աշակերտությանը երկրաշարժից և այլ բնական աղետներից պաշտպանվելու մասին: Մենք գտնվում ենք սեյսմիկ գոտում,և այս նյութի կարևորումը անհրաժեշտություն է և խիստ արդիական:

Ինչևէ, հայը միշտ հիշում է իր անցյալը, պատվով տանում  իր ցավը և դասեր քաղելով կյանքի բովից՝ հայացքն ուղղում դեպի իր ապագան:

 


Continue Reading

Հաշմանդամության միջազգային օր

0

Այսօր հաշմանդամության համաշխարհային օրն է: Ողջ աշխարհը մշակել  և մշակում է կանոններ հաշմանդամ մարդկանց իրավունքների ու դրանց պահպանման մասին, սակայն կարծում ենք, որ պարտադրված կանոններից բացի` մարդը պիտի ունենա կամ դաստիարակի իր մեջ մշակույթ` հաշմանդամ մարդկանց հետ շփվելու, նրանց մյուսներից չառանձնացնելու և հավասար կրթություն ստանալու:

Բերդի ավագ դպրոցում կազմակերպված բանավեճը, որը վարում էին դպրոցի աշխորհրդի նախագահ Անի Զաքինյանը և ակումբի ղեկավար Էմմա Քոսակյանը,  անդրադառնում էր հենց այս խնդիրներին, որոնք ավելի քան հրատապ են, քան բարձրացված առօրեական հարցերը: Բանավեճը կազմակերպվել էր հենց  իններորդ դասարանում, որովհետև այդ դասարանում են  սովորում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող 3 աշակերտներ: Դասընկերները միշտ էլ ուշադիր են նրանց նկատմամբ և
ազատ արտահայտեցին իրենց կարծիքը ընդհանրապես հաշմանդամ մարդկանց ու նրանց իրավունքների մասին:Աշակերտներն ակտիվ էին քննարկման ժամանակ.մասնակցում էին բոլորը: Ուրախացնող էր այն,որ բոլորն արդեն ունեին ձևավորված կարծիք և հումանիստական վերաբերմունք հաշմանդամ մարդկանց նկատմամբ: Գրագետ բանավեճը սովորեցրեց նաև խոսքը ճիշտ կազմակերպելու հմտություններ:

X դաս. Էմմա Քոսակյան


Continue Reading

ԲԱՑ ԴԱՍ«ԵԿԵՔ ԽՈՍԵՆՔ ԱՆԳԼԵՐԵՆ»

0


Continue Reading

ԴԱՍ-ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄ

0

<<Ջու’ր, ոգու գինի, արցունքի կաթիլ` փոքրիկ, շողարձակ, ու մեջը` կսկիծ,մեջը` կարոտ ու կայծակ: Սա  մեր  ջուրն է, մեր արցունքը, մեր ցավն ու կարոտը, մեր պատմությունը>>:

Այս խոսքերով Մարիամ Ներսիսյանը VI դասարանում բացեց դաս-միջոցառումը: Կարևորելով ջրի հսկայական նշանակությունը կենդանի օրգանիզմների, հատկապես մարդու համար և հաշվի առնելով համաերկրային էկոլոգիական ժամանակակից խնդիրները` ուսուցչուհի Վ. Սաղումյանը որոշեց բնագիտության  առարկայից կազմակերպել դաս-միջոցառում: Ամբողջ դասարանը ներկայացրեց ջրի կառուցվածքի բնութագիրը, նշանակությունը կենդանի օրգանիզմների համար և բնության մեջ, այսինքն` այն ամենը, ինչ վերաբերում է այս հրաշք հեղուկին:Աշակերտները ասմունքեցին` արտասանելով Մեծարեցի, Դուրյանի, Թումանյանի բանաստեղծություններից:

Աշակերտներն անդրադարձան նաև մեր գեղեցկուհուն` Սևանա լճին, որի գոյությունը ևս վտանգված է էկոլոգիական  աղետների հետևանքով:

Դասն ունեցավ իմացական, տեղեկատվական, գեղագիտական նշանակություն: Բոլորս պարտավորվեցինք պահպանել և խնայողաբար օգտագործել բնության հրաշքը` ջուրը:

Հեղինակ` Լևոն Մելիքյան(VIIդ.)

 


Continue Reading

Ապահով Համացանց. բաց դաս Բերդի ավագ դպրոցում

0

Փետրվարի 26-ին ՀՀ ԿԳՆ Բերդի ավագ դպրոցի 7 դասարանի մասնակցությամբ անցկացվեց բաց դաս` նվիրված <<Ապահով համացանցի>> օրվան, որը նշվում է փետրվար ամսվա մեջ: Դասին ներկա էին մեթոդմիավորման անդամները, ուսուցիչեր և ծնողներ: Դասի սկզբում նշվեց նախ` ինչ է համացանցը, ինչպես կարելի է օգտվել և գտնել ցանկացած ինֆորմացիա: Չնայած համացանցից կարողանում են օգտվել բոլոր աշակերտներն ու ուսուցիչները, բայց ծանոթ չէին բոլոր կանոններին: Կարևորվեց ծնող- երեխա-ուսուցիչ անմիջական կապը, որը անպայման վստահությունը է ապահովում, այսինքն` երեխան իրեն անհանգստացնող հարցերի դեպքում անպայման պետք է դիմի ծնողին, ուսուցչին: Դասը անցավ շատ հետաքրքիր, մասնակիցները ծանոթացան safe.am կայքին: Կարդացին անվտանգության, հաղորդակցության, կիբերհետապնդման, ինչպես նաև զվարճանքի ոսկե կանոնները, լուծեցին թեստերը, հետաքրքրեցին նաև խաղերը: Վերջում և’ աշակերտներին, և’ ներկաներին բաժանվեցին անվտանգության և հաղորդակցության վերաբերյալ` թեստեր, ապացուցելու համար,որ կարող են ապահով օգտվել համացանցից: Սա կատարվեց խմբային եղանակով: Դասը օգտակար էր և շատ ուսանելի:

Հեղինակ`   Աննա Գարանյան(VIIդ. )

 

 

 

 

 

 

 


Continue Reading

ԳՐԱԿԱՆ ԱՆԿՅՈՒՆ

0

Գրական անկյուն, որտեղ լույս են ընծայվում պատի թերթեր` նվիրված մշակույթային գործիչների կյանքին և գրական-հասարակական գործունեությանը:  Աշխատանքները կատարում է ԱԽ համապատասխան ակումբը, որի անդամները նաև գրադարանի գրական խմբակի մշտական մասնակիցներն են: Խմբակը ղեկավարում է Լուսյա Փալանդուզյանը:


Continue Reading

«ՄՆԱՍ ԲԱՐՈՎ, ԱՇՈՒՆ»

0

Հաշմանդամության միամսյակին էր նվիրված «ՄՆԱՍ ԲԱՐՈՎ, ԱՇՈՒՆ» խորագիրը կրող ցերեկույթը, որը տեղի ունեցավ նոյեմբերի 23-ին Բերդի ավագ դպրոցում: Միջոցառումը կազմակերպել էին դպրոցի ռեսուրս կենտրոնի աշխատակիցները և ԱԽ-ի նախաձեռնող խումբը: Ամբողջ դահլիճը ողողված էր աշնանային խայտաբղետ գույներով և մրգառատ զամբյուղներով, որոնք բարձր տրամադրություն  էին ստեղծում և հաղորդում թե’ մասնակիցներին, թե’ հանդիսատեսներին:

Աշնան պես գույնզգույն երգն ու պարն էր թևածում դահլիճում:Շատ տպավորիչ էին հատկապես ցերեկույթի ընթացքում կազմակերպված աշնանային խաղերը` «Ով շուտ կուտի միրգը» «Ով առաջինը կկծի խնձորը»: Միջոցառումն անցավ ուրախ և հետաքրքիր:

Հեղինակ` Նոնա Ղազարյան ( ԱԽ-ի նաղագահ)

 


Continue Reading

ԿՐԿԻՆ ՆՎԱՃՈՒՄ

0

<<Հայ ասպետ>> ինտելեկտուալ խաղի I փուլում հաղթած  Բերդի ավագ դպրոցի թիմը նվաճեց  կիսաեզրափակչի ուղեգիրը: 81 թիմերից մնացել էին 9 թիմեր,  որոնք ուժերը չափեցին նոյեմբերի 18-ին: Միավորային առավելություն ստացան երեքը, այդ թվում` Բերդի ավագ դպրոցի թիմը: Մեր դպրոցի սաները` Դանիելյան Արթուր և Արմեն ,Պողոսյան Աննա, Ներսիսյան Հեղինե,  Բաբայան Շուշան, Քոսակյան Արտյոմ , Գալստյան Արթուր  կարողացան պատվով  դուրս  գալ այս  փորձությունից  և  ապահովել տեղ կիսաերզափակչում,  որը տեղի կունենա  դեկտեմբերի  2-ին: Շնորհավորում  ենք և
ակնկալում նոր հաղթանակ:

 


Continue Reading

ԲՈՐՈԴԻՆՈ – 200

0

Հոկտեմբերի 16-ին Բերդի ավագ դպրոցի հումանիտար հոսքի աշակերտները (12 դասարան) էլեկտրոնային դաս անցկացրին` նվիրված Բորոդինոյի ճակատամարտին: Դասարանը դիտեց տեսաֆիլմեր և մանրամասն ինֆորմացիա ստացավ ճակատամարտից  ու  զորավարի կյանքից: Ճակատամարտը գլխավորել են դարի հմուտ զորավարներ  Նապոլեոնը, Կուտուզովը, Ռայեվսկին, թեև այս ճակատամարտում ռուսական զորքը պարտվեց,սակայն ֆրանսիացիները մեծ  կորուստներ կրեցին: Բորոդինոյի ճակատամարտում ռուսական զորքը ապացուցեց իր հմուտ լինելը` չնայած պարտությանը:

Հեղինակ`  Շուշան Բաբայան(XII)

 


Continue Reading

ՀԵՐԹԱԿԱՆ ՆԻՍՏ` ԱԽ-ում

0

9. X. 2012թ.Բերդի ավագ դպրոցում  հրավիրվեց ԱԽ-ի նիստ` մասնակցությամբ  խորհրդի բոլոր անդամների: Մասնակիցների առաջարկությամբ ստեղծվեցին ակումբներ` իրենց հանձնախմբերով ու հանձնախմբի նախագհներով.

ա)   ռառազմամարզական – հանձնախմբի համանախագահներ Վահե Դալլաքյան(XI)  և   Ժորա Երկնափեշյան (XI)

բ)    մշակութային – հանձնախմբի համանախագահ Տ. Մելքումյան(XI)

գ)   մշակութային ենթակումբներ` ասմունքի- Տ. Մելքումյան(XI)                                                                                                                                                                              երգի -Ն.Ղազարյան(XI)                                                                                                          պարի – Ս. Կիրակոսյան(X), Լ. Ներսիսյան(XI), թատերական – Եր. Մելքումյան(XII), Ար. Դարբինյան(XII),

դ )  սոցիալ-առողջապահական – Լ. Հովակիմյան(XII)

ե )  կարգապահական – Ա. Պողոսյան(XII),  Գոռ Թումանյան (XII)

զ )  բանավեճի-Ս. Կիրակոսյան(X)

է )   իրավապաշտպան – Ն. Ղազարյան(XI), Տ. Մելքումյան(XI)

ը )  տեղեկատվական«Մենք»խորագրով թերթի  լույսընծայում խմբագիր – Լ. Ներսիսյան (X)

թ )  ինտելկտուալ- Ն. Ղազարյան (XI)

ժ )  պատանի ստեղծագործողների – մշակութային ակումբի հախագահ – Տ. Մելքումյան

ի )  կանաչ անկյունների ստեղծման – Անի Աթոյան (XI)

լ )   խոսքի վթարների կանխման – Էլ. Նավասարդյան(XII), Սվ. Արամյան(XII)

 


Continue Reading

Internet Literacy Handbook paneuyouth eSafety Kit become President

 

Հետևիր մեզ