Մարդ լինելն արվեստ է

0

2014թ. դեկտեմբերի 2-ին Բերդի ավագ դպրոցը կազմակերպել էր հաշմանդամության միամսյակին նվիրված միջոցառում, որը կրում էր «ՄԻԱՍԻՆ ՄԵՆՔ ԿԱՐՈՂ ԵՆՔ» խորագիրը: Միջոցառմանը ներկա էին «Հույսի կամուրջ» ՀԿ-ի աշխատակիցները, հյուրեր մյուս դպրոցներից: Նրանք մեծ հետաքրքրությամբ լսեցին աշակերտների խոսքը՝ ուղղված համայն աշխարհին:

Գորկին մի առիթով ասել է.«Մարդ լինելն արվեստ է»: Այս նախադասությունը թերևս երկար մտորելու  առիթ է տալիս: Իսկ երբ օգտագործում ենք մարդ բառը, անպայման այն հավելում ենք ամենատարբեր մակդիրներով՝ լավ, վատ, հիանալի կամ հակառակը՝ կարծես մոռանալով, որ մարդը պիտի համապատասխանի իր կոչմանը՝ լինել և մնալ մարդ ցանկացած պարագայում և բոլոր հանգամանքներում՝ որդեգրելով բարոյական բարձր արժեքներ և սիրո ու բարության քաղաքականություն: Ուզում եմ մարդու՝ որպես մարդ կայացման գործում կարևորել դպրոցի մեծ դերը, որտեղ սովորում են անհատականություններ՝ իրենց հատուկ հոգեկերտվածքով ու պահանջմունքներով, մտավոր և ֆիզիկական հնարավորություններով: Նրանք բոլորը պիտի ունենան կրթության և կրթության որակի հավասար իրավունքներ: Բացի դրանից՝ բոլոր անհատականությունները միավորվում են մեկ ընդհանուր  գաղափարի շուրջ. բոլորը կարիք ունեն սիրո ու բարության, հասկացվածության  և ներողամտության: Ով գիտե, գուցե նրանցից մեկն էլ տասնամյակներ անց մեծ հումանիստի՝ հանճարեղ պատանու պես շշնջա ի լուր աշխարհի. «Տո՛ւր ինծի, տե՛ր, ուրախությունն անանձնական՝ Զայն իբրև նարոտ կախեմ ամեն դրան…»: Միավորվենք ուրեմն հանուն սիրո ու բարության, մեր սրտերում վառենք  ջերմության խարույկը: Վստահ եմ՝ միասին մենք կարող ենք:

Հեղինակ՝ Լ. Թումանյան


Continue Reading

ՍՈՒՐԲ ԹԱՐԳՄԱՆՉԱՑ ՏՈՆԸ՝ ՀԱՅՐԵՆԱՍԻՐԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

0

Հայ առաքելական եկեղեցին աշնանը մեծ շուքով նշում է Սուրբ թարգմանչաց տոնը, որը խորհրդանշում է հայ գրերի գյուտը, Աստվածաշնչի հայերեն առաջին թարգմանությունը, թարգմանչաց շարժումն ու հայ դպրության սկիզբը: Այդ օրը տոնվում է նաև վեց թարգմանիչների՝ Մեսրոպ Մաշտոցի, Եղիշեի, Մովսես Խորենացու, Դավիթ Անհաղթի, Գրիգոր նարեկացու և Ներսես Շնորհալու հիշատակը:

Բերդի ավագ դպրոցում նոյեմբերի  28-ին (2014թ.) կազմակերպված դաս-միջոցառումը նվիրված էր Սուրբ թարգմանչաց տոնին: Միջոցառումը նախաձեռնել էր ուսուցչուհի Աննա Ավագյանը վեցերորդ դասարանի աշակերտների անմիջական մասնակցությամբ: Վեցերորդցիները փոքրիկ բեմադրությամբ ներկայացրին «Սերմնացանի առակը»,  մեկնաբանեցին ընդհանրապես տոնի նշանակությունը, կարևորեցին տոնը, բացատրեցին առակի իմաստը: Աստծո խոսքը հասանելի էր փոքրիկներին, նրանք էլ, այս սուրբ խոսքով տոգորված, ուշադրությամբ հետո լսեցին Տեր Արամ քահանա Միրզոյանին, ով հյուրընկալվել էր միջոցառմանը: Նա յուրովի մեկնաբանեց «Սերմնացանի առակը», խոսեցքրիստոնեության հայրենասիրական և դաստիարակչական դերի մասին: Տեր Արամ քահանա Միրզոյանը խոստացավ հաճախակի այցելել և աշակերտներին հասցնել Աստծո ճշմարիտ խոսքը: Դասը բովանդակալից էր, որովհետև աշակերտներն անդրադարձան հայ և համաշխարհային մշակույթին, գրականությանը, պատմությանը, կապ հաստատեցին այսօրվա և հազարամյակների միջև: Դասի նպատակը՝ դաստիարակել մատաղ սերնդի մեջ հայրենասիրություն, իրագործված էր:

Հեղինակ՝ Լ. Թումանյան



Continue Reading

Յուրաքանչյուրս ունենք մի մասնիկ այս մեծ կորստից…

0

Այսօր՝ դեկտեմբերի յոթին, ողջ հայությունը իր հարգանքի տուրքն է մատուցում 1988թ. երկրաշարժի զոհերի հիշատակին: Յուրաքանչուրս մեր մեջ ունենք մի մասնիկ այս մեծ կորստից (25 000 կյանք), որից անցել է շուրջ 25 տարի, բայց կորստի ցավը չի մարել:

Բերդի ավագ դպրոցի Աշխորհուրդը այսօր կազմակերպել էր մոմավառություն. աշակերտները մոմեր վառեցին՝ մրմնջալով խաղաղության աղոթք բոլորի համար: Մենք նախապատրաստել էինք նաև պատի թերթ, որով փորձել էինք ծանուցել աշակերտությանը երկրաշարժից և այլ բնական աղետներից պաշտպանվելու մասին: Մենք գտնվում ենք սեյսմիկ գոտում,և այս նյութի կարևորումը անհրաժեշտություն է և խիստ արդիական:

Ինչևէ, հայը միշտ հիշում է իր անցյալը, պատվով տանում  իր ցավը և դասեր քաղելով կյանքի բովից՝ հայացքն ուղղում դեպի իր ապագան:

 


Continue Reading

Հաշմանդամության միջազգային օր

0

Այսօր հաշմանդամության համաշխարհային օրն է: Ողջ աշխարհը մշակել  և մշակում է կանոններ հաշմանդամ մարդկանց իրավունքների ու դրանց պահպանման մասին, սակայն կարծում ենք, որ պարտադրված կանոններից բացի` մարդը պիտի ունենա կամ դաստիարակի իր մեջ մշակույթ` հաշմանդամ մարդկանց հետ շփվելու, նրանց մյուսներից չառանձնացնելու և հավասար կրթություն ստանալու:

Բերդի ավագ դպրոցում կազմակերպված բանավեճը, որը վարում էին դպրոցի աշխորհրդի նախագահ Անի Զաքինյանը և ակումբի ղեկավար Էմմա Քոսակյանը,  անդրադառնում էր հենց այս խնդիրներին, որոնք ավելի քան հրատապ են, քան բարձրացված առօրեական հարցերը: Բանավեճը կազմակերպվել էր հենց  իններորդ դասարանում, որովհետև այդ դասարանում են  սովորում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող 3 աշակերտներ: Դասընկերները միշտ էլ ուշադիր են նրանց նկատմամբ և
ազատ արտահայտեցին իրենց կարծիքը ընդհանրապես հաշմանդամ մարդկանց ու նրանց իրավունքների մասին:Աշակերտներն ակտիվ էին քննարկման ժամանակ.մասնակցում էին բոլորը: Ուրախացնող էր այն,որ բոլորն արդեն ունեին ձևավորված կարծիք և հումանիստական վերաբերմունք հաշմանդամ մարդկանց նկատմամբ: Գրագետ բանավեճը սովորեցրեց նաև խոսքը ճիշտ կազմակերպելու հմտություններ:

X դաս. Էմմա Քոսակյան


Continue Reading

ԲԱՑ ԴԱՍ«ԵԿԵՔ ԽՈՍԵՆՔ ԱՆԳԼԵՐԵՆ»

0


Continue Reading

ԴԱՍ-ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄ

0

<<Ջու’ր, ոգու գինի, արցունքի կաթիլ` փոքրիկ, շողարձակ, ու մեջը` կսկիծ,մեջը` կարոտ ու կայծակ: Սա  մեր  ջուրն է, մեր արցունքը, մեր ցավն ու կարոտը, մեր պատմությունը>>:

Այս խոսքերով Մարիամ Ներսիսյանը VI դասարանում բացեց դաս-միջոցառումը: Կարևորելով ջրի հսկայական նշանակությունը կենդանի օրգանիզմների, հատկապես մարդու համար և հաշվի առնելով համաերկրային էկոլոգիական ժամանակակից խնդիրները` ուսուցչուհի Վ. Սաղումյանը որոշեց բնագիտության  առարկայից կազմակերպել դաս-միջոցառում: Ամբողջ դասարանը ներկայացրեց ջրի կառուցվածքի բնութագիրը, նշանակությունը կենդանի օրգանիզմների համար և բնության մեջ, այսինքն` այն ամենը, ինչ վերաբերում է այս հրաշք հեղուկին:Աշակերտները ասմունքեցին` արտասանելով Մեծարեցի, Դուրյանի, Թումանյանի բանաստեղծություններից:

Աշակերտներն անդրադարձան նաև մեր գեղեցկուհուն` Սևանա լճին, որի գոյությունը ևս վտանգված է էկոլոգիական  աղետների հետևանքով:

Դասն ունեցավ իմացական, տեղեկատվական, գեղագիտական նշանակություն: Բոլորս պարտավորվեցինք պահպանել և խնայողաբար օգտագործել բնության հրաշքը` ջուրը:

Հեղինակ` Լևոն Մելիքյան(VIIդ.)

 


Continue Reading

Ապահով Համացանց. բաց դաս Բերդի ավագ դպրոցում

0

Փետրվարի 26-ին ՀՀ ԿԳՆ Բերդի ավագ դպրոցի 7 դասարանի մասնակցությամբ անցկացվեց բաց դաս` նվիրված <<Ապահով համացանցի>> օրվան, որը նշվում է փետրվար ամսվա մեջ: Դասին ներկա էին մեթոդմիավորման անդամները, ուսուցիչեր և ծնողներ: Դասի սկզբում նշվեց նախ` ինչ է համացանցը, ինչպես կարելի է օգտվել և գտնել ցանկացած ինֆորմացիա: Չնայած համացանցից կարողանում են օգտվել բոլոր աշակերտներն ու ուսուցիչները, բայց ծանոթ չէին բոլոր կանոններին: Կարևորվեց ծնող- երեխա-ուսուցիչ անմիջական կապը, որը անպայման վստահությունը է ապահովում, այսինքն` երեխան իրեն անհանգստացնող հարցերի դեպքում անպայման պետք է դիմի ծնողին, ուսուցչին: Դասը անցավ շատ հետաքրքիր, մասնակիցները ծանոթացան safe.am կայքին: Կարդացին անվտանգության, հաղորդակցության, կիբերհետապնդման, ինչպես նաև զվարճանքի ոսկե կանոնները, լուծեցին թեստերը, հետաքրքրեցին նաև խաղերը: Վերջում և’ աշակերտներին, և’ ներկաներին բաժանվեցին անվտանգության և հաղորդակցության վերաբերյալ` թեստեր, ապացուցելու համար,որ կարող են ապահով օգտվել համացանցից: Սա կատարվեց խմբային եղանակով: Դասը օգտակար էր և շատ ուսանելի:

Հեղինակ`   Աննա Գարանյան(VIIդ. )

 

 

 

 

 

 

 


Continue Reading

ԳՐԱԿԱՆ ԱՆԿՅՈՒՆ

0

Գրական անկյուն, որտեղ լույս են ընծայվում պատի թերթեր` նվիրված մշակույթային գործիչների կյանքին և գրական-հասարակական գործունեությանը:  Աշխատանքները կատարում է ԱԽ համապատասխան ակումբը, որի անդամները նաև գրադարանի գրական խմբակի մշտական մասնակիցներն են: Խմբակը ղեկավարում է Լուսյա Փալանդուզյանը:


Continue Reading

«ՄՆԱՍ ԲԱՐՈՎ, ԱՇՈՒՆ»

0

Հաշմանդամության միամսյակին էր նվիրված «ՄՆԱՍ ԲԱՐՈՎ, ԱՇՈՒՆ» խորագիրը կրող ցերեկույթը, որը տեղի ունեցավ նոյեմբերի 23-ին Բերդի ավագ դպրոցում: Միջոցառումը կազմակերպել էին դպրոցի ռեսուրս կենտրոնի աշխատակիցները և ԱԽ-ի նախաձեռնող խումբը: Ամբողջ դահլիճը ողողված էր աշնանային խայտաբղետ գույներով և մրգառատ զամբյուղներով, որոնք բարձր տրամադրություն  էին ստեղծում և հաղորդում թե’ մասնակիցներին, թե’ հանդիսատեսներին:

Աշնան պես գույնզգույն երգն ու պարն էր թևածում դահլիճում:Շատ տպավորիչ էին հատկապես ցերեկույթի ընթացքում կազմակերպված աշնանային խաղերը` «Ով շուտ կուտի միրգը» «Ով առաջինը կկծի խնձորը»: Միջոցառումն անցավ ուրախ և հետաքրքիր:

Հեղինակ` Նոնա Ղազարյան ( ԱԽ-ի նաղագահ)

 


Continue Reading

ԿՐԿԻՆ ՆՎԱՃՈՒՄ

0

<<Հայ ասպետ>> ինտելեկտուալ խաղի I փուլում հաղթած  Բերդի ավագ դպրոցի թիմը նվաճեց  կիսաեզրափակչի ուղեգիրը: 81 թիմերից մնացել էին 9 թիմեր,  որոնք ուժերը չափեցին նոյեմբերի 18-ին: Միավորային առավելություն ստացան երեքը, այդ թվում` Բերդի ավագ դպրոցի թիմը: Մեր դպրոցի սաները` Դանիելյան Արթուր և Արմեն ,Պողոսյան Աննա, Ներսիսյան Հեղինե,  Բաբայան Շուշան, Քոսակյան Արտյոմ , Գալստյան Արթուր  կարողացան պատվով  դուրս  գալ այս  փորձությունից  և  ապահովել տեղ կիսաերզափակչում,  որը տեղի կունենա  դեկտեմբերի  2-ին: Շնորհավորում  ենք և
ակնկալում նոր հաղթանակ:

 


Continue Reading

Internet Literacy Handbook paneuyouth eSafety Kit become President

 

Հետևիր մեզ